قیمت طراحی سایت شرکتی با وردپرس

طراحی وب سایت

امروزه، داشتن وب‌سایت برای هر کسب‌وکاری ضروری است. سایت، ابزاری قدرتمند برای معرفی کسب‌وکار، ارائه محصولات و خدمات و ارتباط با مشتریان است و وردپرس یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) برای طراحی آن است. نیک لینک در این مقاله، به بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت شرکتی با وردپرس می‌پردازد.

هزینه طراحی سایت شرکتی با وردپرس به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

نوع سایت

نوع سایت شرکتی می‌تواند بر قیمت طراحی آن بسیار موثر باشد. به عنوان مثال، قیمت طراحی یک سایت فروشگاهی بیشتر از قیمت طراحی یک سایت معرفی شرکت است.

امکانات و ویژگی‌های سایت

امکانات و ویژگی‌های سایت تأثیر بالایی بر هزینه طراحی آن دارد. به‌عنوان‌مثال، اگر سایت شما به امکاناتی مانند سیستم مدیریت محتوا، سیستم فروشگاه آنلاین، سیستم مدیریت مشتریان، سیستم مدیریت محتوای ویدئویی و غیره نیاز دارد، قیمت طراحی آن بیشتر خواهد بود.

سطح پیچیدگی سایت

سطح پیچیدگی سایت از دیگر عواملی است که تاثیر مستقیمی بر قیمت طراحی سایت دارد. به عنوان مثال، طراحی یک سایت با قالب اختصاصی، به دلیل نیاز به طراحی و توسعه قالب از ابتدا، هزینه بیشتری نسبت به طراحی یک سایت با قالب آماده دارد.

تجربه و مهارت طراح:

تجربه و مهارت طراح، یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت است. طراحان باتجربه‌تر و ماهرتر، عموماً هزینه بیشتری دریافت می‌کنند. این امر به دلیل دانش و مهارت بیشتر آن‌ها در طراحی سایت است.

طراحی وب سایت

عوامل ذکر شده، برخی از علل مهم تاثیرگذار در افزایش یا کاهش هزینه‌های طراحی سایت هستند. در هنگام سفارش طراحی سایت شرکتی با وردپرس، باید به این عوامل توجه داشته باشید. همچنین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای طراحی سایت خود، از خدمات یک آژانس تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای استفاده کنید. چراکه آژانس تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای می‌تواند به شما کمک کند تا یک سایت با کیفیت و مطابق با نیازهای کسب‌وکار خود طراحی کنید.

هزینه طراحی سایت وردپرسی شرکتی

قیمت طراحی سایت شرکتی با وردپرس همانطور که پیش از این در مقاله ذکر شد به عوامل مختلفی بستگی دارد. این هزینه معمولاً بین 3 تا 100 میلیون تومان متغیر است. برای مثال، قیمت طراحی یک سایت معرفی شرکت با قالب آماده و امکانات پایه، معمولاً بین 3 تا 5 میلیون تومان است. قیمت طراحی یک سایت فروشگاهی با قالب اختصاصی و امکانات پیشرفته، معمولاً بین 50 تا 100 میلیون تومان است. البته این محدوده قیمتی تنها یک کلیت است و ممکن است برخی آژانس ها بازه قیمتی متفاوتی داشته باشند.
آژانس تبلیغات و بازاریابی نیک لینک با تجربه و تخصص در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، می‌تواند به شما کمک کند تا یک سایت شرکتی با کیفیت و موثر طراحی کنید. ما با درک نیاز شما میتوانیم یک سایت سفارشی‌سازی‌شده برایتان طراحی کنیم. با ما تماس بگیرید.
شماره تماس: ۰۹۳۵۱۳۲۷۱۷۷

پیام بگذارید