چرا رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست؟

به صورت پیش فرض دید مخاطبین به تبلیغات منفی است. معمولا همه آنها ابتدای کار در مقابل تبلیغات جبهه می‌گیرند و تصور می‌کنند که یک کلاه بردار می‌خواهد کالایی کاملا بی کیفیت  را با قیمت بالا به آنها بفروشد.
در گذشته بسیاری از مردم حتی بر این باور بودند که کالا یا خدمات،عالی نیاز به تبلیغات ندارد باور رایج این بود که کیفیت خود به خود، باعث افزایش رضایت مشتری و فروش بیشتر می‌شود
البته رضایت مشتری همواره باعث جلب مشتری بیشتر می‌شود اما در دنیای رقابتی امروز دیگر نمی‌توان به تبلیغات دهان به دهان اکتفا کرد به همین خاطر برندهای مختلف سراغ یافتن روش‌های تبلیغاتی موثرتر و متنوع‌تر  هستند تا فروش خود را افزایش دهند. یکی از این روش‌ها رپورتاژ است.
رپورتاژ آگهی شیوه ای نوین از تبلیغات منصفانه است که به معرفی
کسب و کار و خدمات می‌پردازد. کاربران با مطالعه رپورتاژ آگهی که به صورت دقیق تهیه شده است جذب آن شده و به کسب و کار معرفی شده اعتماد بیشتری می‌کنند و حس امنیت بیشتری برای خرید با خود دارند.

 

niklink agency نیک لینک  ر‍پورتاژ

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو:

قطعا ارائه یک رپورتاژ خبری می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی سئو و رتبه سایت شما در نتایج جستجو موتورهای جستجوگر داشته باشد. اصلاً رپورتاژ یک راهکار برای سئوی off page یا سئوی خارجی برای گرفتن بک‌لینک محسوب می‌شود. زمانی که شما قصد دارید یک رپورتاژ آگهی برای کسب‌و‌کار خود منتشر کنید، به دنبال وب سایتی معتبر، پربازدید و مرتبط با کسب‌وکارتان خواهید بود. از آنجایی‌که این وب‌سایت‌ها اعتبار بالایی در موتورهای جستجو دارند، بالطبع دارای Domain Authority بسیار خوبی هم هستند. به این ترتیب قرار دادن لینک وب‌سایت‌تان در متن رپورتاژ آگهی می‌تواند سیگنال رتبه‌بندی قدرتمندی برای موتورهای جستجوگر ارسال کند. مطمئناً داشتن یک بک‌لینک از وب‌سایتی با اعتبار دامنۀ بالا تاثیر بسیار خوبی بر روی سئوی سایت شما خواهد داشت که این امر در نهایت منجر به بهبود سایت شما خواهد بود.

niklink agency نیک لینک  ر‍پورتاژ

مزایای رپورتاژ

  • هزینه مناسبی نسبت به سایر انواع تبلیغات دارد
  • احتمال خوانده شدنش بیشتر است
  • به برندسازی و شناخته شدن برند شما کمک می‌کند
  • رپورتاژتان می‌تواند در گوگل رتبه بگیرد و بیشتر دیده شود
  • در سئوی سایت شما تاثیر دارد
  • اگر در سایت‌های پرمخاطب منتشر کنید، باعث دیده شدن برند شما می‌شود
  • در محتوای رپورتاژ 3 تا 5 کلمه کلیدی به سایت شما لینک می‌شود.

پیام بگذارید